torsdag 2. juni 2011

Gullklematis blomstrer og litt annet nytt fra terrassen.

Gullklematis blomstrer. Jeg synes den er mer pjusk i bladverket enn den pleier. Jeg lurer på om det er på grunn av all vinden som vi har hatt i hele mai. Den står nokså utsatt til på hjørnet av terrassen. Den er jo svært herdig; den tåler H7, så jeg kan ikke skylde på vinteren.

Pyntekorg.
I tillegg sees noen tyver fra tomater som er stukket i jorda og som fortsatt lever.

Bakerst står noen løvemunn og fremst står "bunny tail" gress.
Jeg har plantet ut noen av plantene jeg har sådd hos meg selv. De fleste er plantet ut hos mora mi og noen skal søstra mi få. Det er ikke så mye plass igjen hos meg pga alle jordbæra...

To pottetomatplanter ble det. De har fått større potte i dag. Jeg gir dem den aller billigste jorda fra hagesenteret, men de skal få en neve kunstgjødsel i ny og ne.

Takløken begynner å komme seg etter vinteren. De vokser i en gammel tur-steikepanne grandtanta mi hadde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar